Bakım Anlaşması

bakım anlaşması

Bilgisayar Bakım Anlaşması Nedir?

 

   Firma sahibisiniz ya da bir firmada yönetici olarak çalışıyorsunuz. Çok sayıda bilgisayarınız ve bilişim ürününüz var. Sisteminizde meydana gelen herhangi bir hata ve arızalanmada teknik servis çağırmak zorunda kalıyor ve sorunlarınıza anlık geçici çözümler bulmaya gayret ediyorsunuz. Bu durum, kısa zaman içerisinde oldukça maliyetli bir hal almaya başlar. Servis sürelerince yaşadığınız iş kaybı da ayrı bir maliyet olarak karşınıza çıkar.

   Han Bilgisayar olarak, kurumsal bakım anlaşması yaptığı müşterilerinin, bilgisayarını yerinden kaldırmadan yerinde çözüm imkanı sunuyoruz.

   Ayrıca anlaşma yapılan firmanın tüm sistemi gözden geçirilerek oluşabilecek olası hataların belirlenmesi sağlanır. Bu da siz hatayı fark etmeden iş kaybına uğramadan sistemin en verimli şekilde çalışmasına olanak sağlar.

 

Kurumsal Bakım Anlaşması Yaparsanız Aylık Ne Kadar Ödersiniz?

 

  • Sunucu sayısına,
  • Bilgisayar sayısına,
  • Yazıcı-tarayıcı ve diğer aygıt sayılarına,
  • Bilgisayar konfigürasyonlarınıza,
  • Network sayınıza ve yapısına,

 

   Mevcut kurumsal ve ticari yazılımlarınızın durumuna ve müşteri taleplerine bağlı olarak bakım anlaşması fiyatları değişkenlik göstermektedir. Net bir fiyatın belirlenmesi için sistemin incelenmesi ve raporlanması gerekmektedir. Böylelikle firma kapasitesine ve iş yüküne bağlı olarak çok daha ekonomik maliyetlerle karşılaşırsınız.

 

Kurumsal Bakım Anlaşması Yaptırmanın Avantajları Nelerdir ?

 

   Kurumsal Bakım Anlaşmalı müşterilerimiz firmamız bünyesinde öncelik kazanırlar. Telefon, Uzak Masaüstü Bağlantısı ve Yerinde Servis hizmetlerimizden, sorunu en hızlı çözebilecek olan yöntem tercih edilir ve müşteri sorunları giderilir. Müşterimizin bilgisayarı en kısa sürede onarıldıktan sonra tekrar eski yerine kurulur. Verilerinin yedekleri periyodik olarak alınır. Dolayısı ile veri kaybına uğramazlar. Yeni teknolojilerden ve firma içerisindeki uygulanabilecek alanlardan anında haberdar olurlar. Böylelikle bilişim alt yapısı sürekli ve verimli bir şekilde çalışmasını devam ettirir. Müşterilerimiz firmaları için gerekli olan bilişim ürünlerini araştırarak zaman kaybetmezler.

 

Kurumsal Bakım Anlaşmasına Nasıl Başlanır?

 

   Öncelikle bir ön görüşme ile talepler dinlenir, işletmeyi analiz eder ve yapılabilecek hizmetler hakkında bir özet verirler. Takip eden süreçte bir sözleşme hazırlanır, onaylanması durumunda, firmanın büyüklüğüne göre, işletme bilgisayarlarında toplu bir çalışma gerçekleştirir, eksikler belirlenir, yedekler alınır, sorunlar gözlemlenir ve ilk bakım yapılır. İlk bakımdan sonra, firmanın teknik alt yapısı, eksiklikler, yapılması gerekenler hakkında bir rapor hazırlanarak şirket yönetimine sunulur. Bu tarihten itibaren de her türlü sorunda hızlı ve yerinde destek sağlanır.

 

Kurumsal Bakım Anlaşması Ne Tür Hizmetleri Kapsar?

 

  • Tüm bilgisayarlar için ayda bir kez periyodik bakım,
  • Virüs, spy güncellemesi ve taraması,
  • Otomatik yedekleme sistemi (Yedekleme programına göre),
  • Verilerin güvenliğinin sağlanması,
  • Server Kurulum ve Teknik Destek İşlemleri
  • Windows 10 / Windows 8.1 / Windows 8 / Windows 7 Kurulum Teknik Destek İşlemleri,
  • Kurumsal E-Mail destek hizmetleri,
  • Yüksek Kapasiteli Hosting,
  • E-Posta Kurulum Hizmetleri,
  • Bakım Anlaşması boyunca gündeme gelebilecek çeşitli IT projeleri için talebiniz doğrultusunda destek ve öneriler sağlanacaktır,
  • Uzak bağlantı desteği,
  • Sarf malzeme takip-temin-teslimat hizmetleri,

 

   Sizde bilişim alt yapınızı en ekonomik biçimde kontrol altında ve güvende olmasını arzu ediyor ve sürekli karşınıza çıkan problemlere çözüm arıyorsanız daha fazla vakit, iş ve para kaybetmeden bizi arayınız.

 

Bu Ürünle İlgileniyorum

Aramak istediğiniz kelimeleri yukarı kutuya yazınız.