Mikro Yazılım Retail 9000 (Kurumlar İçin)

RETAIL 9000

 

Perakende zincirleri, süpermarketler, zincir mağazalar ve akaryakıt istasyonlarının teknoloji otomasyonu ihtiyaçları diğer sektörlerden farklı gelişiyor. Dev perakende şirketlerine ve çok şubeli gelişmiş yapılara özel RETAIL 9000 finansal otomasyon platformu, perakendenin iş yapış biçimlerine özel tüm ihtiyaçların tek bir otomasyon sistemi ile karşılanmasına imkân tanıyor.
RETAIL 9000, perakende satış otomasyon yönetim sistemi, POS ve yeni nesil ÖKC satışlarından muhasebeye kadar, işletmenin tüm ticari ve finansal hareketlerini kapsayan, işletmeye özel bir iş modeli oluşturulmasını sağlayan ve en önemlisi de bilginin analiz edilerek sağlıklı ve atik bir karar destek sisteminin oluşmasına olanak veren yönetim mimarisidir.

RETAIL 9000 İLE SUNULABİLEN DİĞER ÜRÜNLER

 

  • AVM9000

Alışveriş merkezleri için özel olarak geliştirilmiş olan AVM9000 ürünü, tüm bağımsız ve ortak alanlara ait her türlü detayın tanımlanabilmesini ve takip edilebilmesini sağlıyor. AVM9000, ERP ürünleriyle entegre bir şekilde kullanıldığında; stoktan satın almaya, hizmet-masraf yönetiminden demirbaş yönetimine, finanstan muhasebeye, karar destek yönetiminden personel yönetimine, insan kaynakları yönetiminden servis bakım yönetimine kadar tüm ihtiyaçları eksiksiz olarak karşılayabilir.

 

  • MIKSHOP

Günümüzde, her sektörde olduğu gibi perakende sektöründe de, ‘koşulsuz müşteri memnuniyeti’ bir avantaj olmaktan çıktı. Artık bunu sağlayamayan işletmelerin ayakta kalması çok zor… Çözüm sunduğu sektörlerdeki yenilik ve gelişmeleri yakından takip eden Mikro, perakende sektörü için geliştirdiği MIKSHOP ile mağazacılık anlayışına yeni bir bakış açısı getiriyor. Dokunmatik ekranlar üzerinde çalışabilen MIKSHOP, tüm satış operasyonlarınızı hızlı ve kolay bir şekilde gerçekleştirebilmenize yardımcı oluyor.

 

  • PROMOSYON

RETAIL 9000 ve TİCARİ SET ürünleriyle ile entegre çalışacak şekilde geliştirilen PROMOSYON programı, stok, cari, mağaza detaylarına göre promosyonlar tanımlayabilmenizi ve bu promosyonları dilediğiniz zaman, dilediğiniz formatta raporlayabilmenizi sağlıyor.

  • e-Servis

Mikro’nun yeni nesil ürünü e-Servis, Windows Client tarafında sizin tarafınızdan belirlenmiş olan zaman aralıklarıyla tüm e-Fatura kapsamındaki firma bilgilerini ortak veri tabanına kaydediyor. Ayrıca kullanmış olduğunuz tüm veritabanlarınızda kayıtlı olan cari kartlarınızın, e-Fatura kullanımını ve Alias bilgilerini de otomatik olarak sizin yerinize zahmetsizce güncelliyor. Web servis tarafında ise örneğin, perakende satış sistemlerinin (POS) ya da e-Ticaret uygulamalarının VKN (Vergi Kimlik Numarası) sorgulamalarına da imkân vererek e-Fatura’ya tabi olan firma bilgilerine anında ulaşabilmenizi sağlıyor.

 

  • VERİ AMBARI

Big Data (Büyük Veri) odaklı yönetimsel rapor ve analiz aracı: VERİ AMBARI. Veriyi ayrı bir veritabanında belirlenen aralıklarda güncelleyerek, uzun zaman alan rapor verilerini hazırda tutuyor. Üstelik VERİ AMBARI sayesinde bu verileri, birçok sunucuda bulunan birden fazla veritabanını birleştirerek hazırlamanız mümkün oluyor. İstediğinizde yönetim düzeyindeki analiz raporlarını anlık olarak alabilmenizi sağlayan VERİ AMBARI; satıştan satın almaya, stok devir hızından gider analizinize kadar birçok yönetimsel analizi, farklı formatlar ve farklı aralıklarla otomatik olarak hazırlayabiliyor. Nitelikli ve güncel bilgiyi anlık olarak alabilmenizi sağlayan VERİ AMBARI, kurumunuzun her zaman en hızlı ve en doğru kararları alabilmesine yardımcı oluyor.


Bu Ürünle İlgileniyorum

Aramak istediğiniz kelimeleri yukarı kutuya yazınız.